piektdiena, 2011. gada 9. decembris

Dāvanas

Ak, atkal jādomā, ko kuram dāvināt Ziemassvētkos...
Pa lielam jau dāvanas sadomātas. Pieaugušajiem būs mūsu (manis :) ) gatavots saldumu/našķu grozs, bet galvenā problēma kļūst viengadnieki, mana Pelīte un viens 5gadnieks...
Uzdūros arī diskusijai cālis.lv  , kur, galvenokārt, bija apspriestas dāvanas par lielām naudas summām. Man liekas nevajadzīgi dāvināt bērnam kaut kādu tur Lego policijas iecirkni par 60 Ls... Man arī dāvanas par 20 Ls liekas jau par dārgu. Reizēm gan ir vajadzība pēc dārgām vajadzīgām lietām un tad tās tiem pirktas, bet ne regulāri... Bet ir jau arī cilvēki, kuriem vairāk naudiņas....
Dažas dāvanu idejas, kuras esmu piefiksējusi (es vēl nezinu, vai kkas no tā visa vispār tiks nopirkts, bet domāju... ):
  • puzzle Krāsas Pelītei, lai mācītos krāsas. It kā jau es domāju, ka šādu puzzli var arī mājās pats izgatavot, ir tikai vajadzīgi attēli (kurus var izgriezts no žurnāliem) dažādās krāsās un ar formu var eksperimentēt...

  •  krāsu spēle man ļoti patīk, domāju, ka šādu varētu meklēt LV veikalos
  • magnētiskā tāfele

Ar mazajiem viengadniekiem ir grūtāk, jo nupat viņiem bija dzimšanas dienas un daudz dāvanu tika sadāvinātas jau tad...
  • šādi klucīši ir Pelītei un viņai patīk, vēl tagad spēlējas
  • vēl varētu flomasterus, krītiņus - zīmējamas lietas dāvināt..
Piecgadniecei domāju kau ko šādu

1 komentārs:

  1. To Krāsu puzzli nemaz tik vienkārši uztaisīt nesanāks! ;) Bet šī tiešām ir dikti feina puzzle - lielā kastē, ar košiem, krāsainiem un ļoti kvalitatīviem gabaliem! Silti iesaku!

    AtbildētDzēst